Guldstjärna :)

Jajjamänsan.. Kevin kom hem med en guldstjärna i kontaktboken :) Vart såå jäkla glad.. Han hade skött sig jätte bra idag.. Han tyckte själv att det va en toppen dag.. Igår hade det också funkat bra.. När han kom till skolan så stod alla klasskompisarna på ett led och så sa fröken: Ett, två, tre.. Sen sjöng dom så vackert för honom :) Kevin vart jätte glad över det.. Jag hoppas att det vänder och att det funkar i skolan.. Inte bara en dag eller två..  Idag har jag vart ledig.. UNDERBART.. Tråkigt att jag inte mår så bra.. Har fått tillbaka min jobbiga hosta :( Vill inte ha den.. Pratade med min läkare idag och han skrev ut brustabletter som ska lösa upp nere i luftrören.. Hoppas det funkar.. Denna jobbiga torrhosta är inte inte rolig.. Ska jobba i helgen.. Idag känns det som om jag kommer att klara det.. Får se hur det känns i morgon.. Vill verkligen inte vara hemma.. Förlorar så mycket pga det :( Så därför vill jag försöka in i den längsta.. Sen är det ju jul snart och jag behöver varenda krona.. Ang julen så blir det jag som får ledigt på julafton :) Lite blandade känslor men i stort sett så är jag glad.. Synd att det skulle bli sånt snack om det bara :/ Känns underbart och veta att jag kan firar jul med Kevin. Och att jag slipper ha med honom på jobbet.. Han är för liten för det.. Vart vi ska vara vet jag inte ännu.. Men det vet jag aldrig helt och hållet förrän dagen före typ :/ Hinner bli många tjaffs fram och tillbaka innan julafton.. Jätte tråkigt men så har det alltid vart och så kommer det alltid att vara tyvärr.. Inget att göra åt.. Snart kommer Anders. Han och Kevin ska bygga ihop legot som Kevin fick i present.. Tänk va bra det är att ha en Anders ibland ;)



Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback