Började bra, slutade dåligt :(

JULAFTON !!!

Det va en jätte trevlig dag.. Åkte till moster Gerd på morgonen för att att äta frukost med delar av släkten. Det gör vi varje år. Trevligt :) Sen åkte vi och lämnade lite julklappar till tex Sannas underbara änglar <3.. Hem till mamma och firade resten av dagen/kvällen där.. Jätte mysigt.. God mat och härliga julklappar. Kevin va mer än nöjd och jag också :) Kom hem lite halv sent. Gick och lag mig ganska så direkt eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter..


JULDAGEN!!!

Började dagen med att gå upp kvart i fem på morgonen.. Lite trött man va då rå :/ Gjorde mig färdig och åkte till jobbet.. Hel snurrig dag på arbetet.. Va helt slut när jag slutade halv tre.. Anders och Kevin va så söta så dom kom och hämtade mig :) Vi åkte till Gränby centrum och handlade på ica kvantum.. Efter det så åkte vi hem och lämnade alla varor och drog vidare till Åsa :) Där åt vi middag. Härlig julmat.. Mmmm Me lite it ;) Bytte julklappar.. Och åter igen så vart jag jätte nöjd.. Fick vinglas som jag önskat :) Fikade och umgicks.. Hade jätte trevligt.. Åkte hem och bara slappade.. Va som sagt väldigt trött efter jobbet och så.. Även denna dag höll på och sluta lika bra som vår julafton, men tyvärr så gjorde den inte det :(


MITT HJÄRTA I TUSEN BITAR !!!

Fick ett tråkigt samtal som fick mitt hjärta att brista.. Jag grät som ett litet barn.. Min älskade "pappa" Rune ligger på sjukhus :( Har drabbats utav hjärnblödning :( Det gör så ont att skriva just ordet hjärnblödning.. Han är okontaktbar.. Har två stora blödningar i huvudet.. Då han äter varan så vill dom avvakta operation.. Men självklart så gör dom akut operation om det förvärras.. Just nu säger dom att han sover så det är ju bättre än att vara i koma.. Han kollar upp lite då och då men säger inget..  Bara kollar och somnar sen om.. Rune är den enda pappa som jag någonsin haft. Mina känslor för honom är så speciella och så starka. har aldrig kallat honom pappa men både jag och han vet hur jag känner. Det är honom jag ringer för att prata en stund på farsdag, det är honom jag vänder mig till när det gäller nåt större (precis som man ska kunna göra med sina föräldrar), det är han som lärt mig SÅ mycket.. Jag är inte redo för fem öre att förlora honom. Vill inte, får inte, kan inte :( 


RUNE :(

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback