ALLA ♥♥♥♥♥♥ DAG

Japp, idag är det alla hjärtans dag. Älskar att höra om romantiska saker som kärlekspar hittar på för att fira denna dag. Själv ska jag jobba :( Slutar kl tio i kväll.. Hoppas min älskade Anders är vaken när jag kommer hem vid elva.. Det visar sig.. Men det tror jag nog ;) Vad ska du/ni hitta på ikväll eller idag? Jag har köpt en liten sak till Anders som han ska få när jag kommer hem i kväll.. Tror nog han kommer att gilla den.. Eftersom han läser min blogg så vill jag inte skriva vad jag köpt men i morgon så kan jag berätta :) Kevin kommer hem i morgon. Han skulle göra nåt fint till mig för att det har vart alla hjärtans dag.. Jobbar kväll i morgon också men Daniel (min lille bror) kommer hit och är barnvakt. Han skulle ändå komma och va här lite nu när det är SPORTLOV :) Jag är ledig hela veckan.. Skulle bara jobba två dagar så jag tog semester dom dagarna.. Kevin blev skit glad när Daniel ville komma. Han är så "kär" i sin morbror.. Så fort Kevin fått nåt nytt spel eller gjort nåt mål på innebandy träningen så är det morbror han vill berätta för :) Och morbror är så stolt över sin syster son så  <3
Nånting som gjorde mig hur glad som helst igår är att ANNA BOOK lämnade en kommentar på MIN blogg... Här sitter man och skriver om henne och hur mycket hon betyder och så... Sen kommenterar just hon :D Tänk att hon läser min blogg :) Jag vart iaf väldigt glad.. Anna du är bäst  ♥♥♥

Ha en underbar ALLA HJÄRTANS DAG

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback