Ännu en dag...

... närmar sig sitt slut.. Jag har jätte ont i huvudet :( Inte kul alls.. Kevin har en kompis här och Daniel springer runt och kollar i mitt titt-öga på ytterdörren :)  Han har nämligen gått och kärat ner sig i grannflickan :) så fort han hör ett ljud från trappen så springer han och kollar och hoppas på att det är hon :p Han är så blyg och fnittrig hehehee.. När hon inte är i närheten så pratar han om henne jätte mycket och frågar en massa.. men så fort hon pratar med honom så är han lite halv störig och spelar tuff.. Själv vet han inte varför.. Han sa: jag vet inte varför, jag vill ju prata med henne.. Hon ville att Daniel skulle följa med ut idag, men Daniel sa nej. Efteråt så ångrade han sig såklart. Han ba: Va fan följde jag inte med för :p Min söta goa lillebror är kär <3
Idag firar som sagt Sanna och Daniel sin första bröllopsdag. Hoppas dom får det riktigt mysigt.. Läste i hennes blogg att dom skulle kolla på Mamma Mia... Tråkig film :/ Dom sjunger ju för fan hela tiden hehehe.. Men jag hoppas dom gillar den iaf <3 Nu ska jag ska jag fortsätta med disken..


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback