Bara två dagar kvar :(

Usch usch.. Om två dagar är det dags att börja jobba igen. Det har vart underbart skönt att vara ledig i en hel vecka :) Skulle kunna ta en vecka till ;) Men det går ju inte. Igår va vi till Åsa och och hälsade på. Där blev vi bjudna på hemma gjorda semlor :D Guuud så gott.. Hade lätt kunnat vräka i mig en tre, fyra stycken hahahaha.. Dom är så små :) Hade dom vart stora hade bara klarat en :) Åsa är så huslig. Städar och håller fint jämt och är skit duktig på att baka och laga mat.. Så när man blir bjuden på middag så tackar man INTE nej *asg* Man vet att man får nåt riktigt gott.. Idag ska jag tvätta och städa. har vart svårt att städa och hålla fint när det har vart fullt hus hela veckan :) Daniel åkte hem igår. Vi körde hem honom eftersom vi ändå skulle in till stan och handla. Det känns lite tomt nu när han inte är kvar :/ Han ville komma på påsklovet också och det passar mig jätte bra. För jag jobbar nämligen och då kan Daniel va hemma med Kevin så slipper Kevin gå till dagmamman på lovet :) Fast det beror lite på om jag blir kvar eller inte. Om jag måste tillbaka till det andra så vet jag inte hur jag jobbar. Vi får se.. Jag hoppas lite att jag jobbar för då blir det ganska mycket O.B. Många röda dagar under påsken :) GUd va anders och Kevin "bråkar".. Dom är lika dåliga förlorare båda två... Hahahahah... Ja se barn ungar ;) Nej nu är det dags att sätta igång lite..

Hejsvejs


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback