Dagen efter...

...alla hjärtans dag.. Jobbade till tio och va hemma vid elva.. Möttes av min älskling i dörren och som överaskade med blommor och kort.. Vart jätte glad.. Han hade köpt mina favorit blommor nämligen TULPANER... Bara älskar tulpaner. Speciellt i blandade färger.. Åhhh så fint.. Anders fick checkar av mig.. På dom stod det tex: Biobesök som innehåller hålla handen och popcorn :) Frukost på sängen med allt som ingår ;) Rygg och nack massage efter en lång och jobbig arbetsvecka.. Fast där ändrade jag till Klia-på-ryggen-kväll eftersom Anders inte tycker om massage.. Men han ÄLSKAR att bli kliad på ryggen... Har jag börjat så kan jag få sitta hela kvällen hehehe..
Snart ska jag åka och jobba.. Sista kvällen innan ledigheten :) Jag är ledig HELA nästa vecka :D Min lillebror kommer hit och vi ska ut och åka pulka och dona.. Packa ner smörgåsar och varm choklad... Varm choklad när det är kallt ute... Det är mumma det :) Nån som vill haka på???  Eller för all del: Nån som vill träffas och ta en fika i veckan??? Bara och höra av sig :) Nu ska jag pussa lite på anders innan jag åker...


Hejdå

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback