Min älskade syster Emma <3

Ringde Emmas (min syster) skola idag. Hon blir mobbad i skolan och det ska dom göra nåt åt NUUUUUUU!!! Hennes fröken är ingår t.o.m i mobbnings-gruppen och kan inte gra nåt för att Emma ska må bra. Vilket skämt alltså. Hon om någon borde ju kunna ta tag i det då, men nej då.. Jag pratade med en från skolan idag iaf och jag sa att dom måste sätta ett stopp för det här annars anmäler jag dom. Mamma hade vart där och pratat med skolan idag så vi får väl se hur det kommer att gå. Jäkla va ungar kan vara elaka :( Alla som känner min syster VET hur mager hon är. Och varje gång som hon ska äta i matsalen så säger ungarna att hon kan bli tjock och måste banta. Mamma har ett HELVETE att få Emma och äta hemma. Hon sitter bara och petar.. Orkar knappt en halv köttbulle. Är så rädd att hon ska bli sjuk av det här. Sen retar dom henne för att hon inte har märkes kläder. Min mamma har inte råd med sånt. Jag har inte heller det när det gäller Kevin. Emma har JÄTTE fina kläder, har aldrig sett nåt som är fult. Dom säger att hon ska ha tajta toppar med urringning och att man ska visa brösten. Vilka bröst??? Har man stora Bröst  när man går i 2:an??? Nu går hon i 4:an men det började redan i 2:an. Och jag vet att många hade bröst i den åldern bla jag, men Emma har inte det och även om hon hade det så ska hon inte gå runt och visa dom. Det är speciellt två tjejer i Emmas klass som håller på. Jag har aldrig träffat dom men jag börjar undra hur dom ser ut egentligen. Har dom de kläder som dom tycker att Emma ska ha? Hur är deras föräldrar? Jag tycker det är hur sjukt som helst. Och nånstans måste dom ju ha fått denna uppfattning över hur det ska vara. Det ska inte vara så alls.. Varför tror dom det? Dom retar Emma för att hon inte har stringtrosor, snygga dyra kläder, för att hon inte sminkar sig som en HORA, att hon är skit tjock och behöver banta FAST hon säkert väger 10-15 kg mindre än vad hon borde.... Emma komme ri Kevins byxor. Dom är visserligen för korta men ÄNDÅ *chockad*. Kevin är 7 år. En 11 åring ska inte kunna ha kläder för en 7 åring. Jag hoppas verkligen att skolan ska göra nåt åt det här.. Annars anmäler jag dom som sagt....

Ser hon TJOCK ut????

                       

Kommentarer
Skrivet av: SusannaPlahn

FYYYYFAAAN. Sånt här får inte förekomma! Helt sjukt. Emma är en vacker ung tjej, som förtjänar respekt!! herregud. <3

2009-02-03 | 19:14:04
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: SusannaPlahn

FYYYYFAAAN. Sånt här får inte förekomma! Helt sjukt. Emma är en vacker ung tjej, som förtjänar respekt!! herregud. <3

2009-02-03 | 19:14:32
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Hur söt tjej som helst!

2009-02-04 | 11:38:21
Skrivet av: Anonym

Hon ser verkligen INTE tjock ut =/

Fattar inte hur barn kan vara så elaka:(

2009-02-04 | 16:12:47
URL: http://bluebaby.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Du har inte poppat upp påmin msn? ångrat dig?

Jag har i vilket fall utmanat dig i min blogg..

Check it and do it if youd like to

2009-02-05 | 23:52:35
URL: http://alternativegodess.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Okej, då lägger jag till den för tredje gången



[email protected]

2009-02-06 | 10:25:16
URL: http://alternativegodess.blogg.se/
Skrivet av: Catherine

Åh, vad jag hatar sånt! Jag var själv mobbad när jag var liten av liknande skäl. Hon har en jättevacker tjej, och absolut INTE TJOCK!! Herregud, hon har ju lika platt o snygg mage som vilken kändis som helst! Jag är avundsjuk!

2009-02-06 | 10:31:00
URL: http://the-crooked-teeth.blogspot.com/
Skrivet av: camilla

ABSOLUT INTE!!!! Tyvvär Maria så fungerar inte skolan så anmäl direkt, det är mitt råd..

2009-02-09 | 14:51:55

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback