Dumma våg :(

Eller det kanske man inte kan säga hehehe.. Jag har inte gått upp men jag har inte gått ner heller. Står still :( Vill ju gå ner ju. Det måste va nått fel på vågen :p Nej det är jag som måste ta i lite med hårdhandskarna och och sluta fuska :) Är ledig tre dagar nu så jag ska ge mig i väg på en långpromenad om dagen hade jag tänkt.. Tänka kanske man inte kommer lång på ha ha ha ha.. Det gäller att göra det också :p Idag ska jag och Kevin till stan och träffa Nettan. Kevin ska äntligen få sin efterlängtade innebandklubba :) Han är så glad över det. Men i morse:

Kevin: Mamma, jag kan inte gå till skolan idag

Jag: Varför då?

Kevin: Jag har varit hård i magen hela natten (annars brukar man säga lös i magen)

Jag: Oj då, då kanske du ska vaa hemma idag då?

Kevin: JAAAAAAAAAAA

Jag: Okej men lägg dig igen då så ringer jag skolan

Kevin: *Blir skit glad :)*

Jag: Då passar jag på att ringa Nettan också.

Kevin: Varför då?????

Jag: Men vi kan ju inte träffa henne om du är hård i magen ;)

Kevin: Jo men jag är inte det när vi är i Uppsala, jag tror det beror på Alunda

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Hur det slutade??????? KEVIN GICK TILL SKOLAN :) Försöka går ju alltid hehehehe... Nej nu ska jag ringa Anders och sjunga godmorgon sången :) *Stackars honom *

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Yes, jag har lagt till dig på msn.

2009-02-03 | 04:44:34
URL: http://alternativegodess.blogg.se/
Skrivet av: Elin - Alternative Godess

fick du min mailadress så du kunde adda? fick massa felmeddelanden igår när jag försökte skicka den...

2009-02-04 | 05:09:05
URL: http://alternativegodess.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback