♥ Förlovning ♥

Ja då va det äntligen dags för vår kronprinsessa att förlova sig med sin Daniel. Jag säger bara: DET VA FAN PÅ TIDEN *s* Grattis grattis då :p
Har jobbat måndag och tisdag.. Blir sååå trött av att gå upp så tidigt.. Dagen ser ut så här: Går upp halv fem, jobbar till halv fem, hämta kevin halv sex-sex, hemma vid sex-halv sju, laga mat, natta Kevin... Sen är jag helt färdig :/ Skulle kunna lägga mig men det blir för tidigt.. Då vaknar på jag på natten :( Kevin är också jätte trött.. Nej att jobba dag är inte kul :/ Idag blir det ett kvällspass och det passar mycket bättre. Visserligen får jag inte träffa kevin nåt eftersom han sover när jag kommer hem, men det tar jag igen oftast dagen efter. Morgonen är iaf min och då gosar vi innan Kevin går iväg till skolan med grann pojken.. Kevin börjar bli stor, det börjar bli lite jobbigt att gå med mamma till skolan. Mycket roligare att gå med nån kompis. Nu är ju grann barnen stora, annars hade jag inte låtit Kevin gå med dom :) Anders hämtar Kevin hos dagmamman kl sex idag.. Tur att jag har min älskade  ♥Anders ♥ som hjälper mig ibland. På fredag ska jag prata med min chef ang om jag ska stanna eller inte. Känns så jäkla jobbigt :(Jag vill sååå gärna va kvar. HOPPAS HOPPAS HOPPAS !!!!!!!!!!!!!!!!

Nu:Duscha
Sen: Slappa lite innan jobbet :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback