Första dagen på ledigheten :)

Känns underbart att vara hemma och ta hand om min älskade son och min lille bror.. Just nu sitter dom och spelar och jag ska städa lite. Sen blir det mys :) Har vart ute idag och åkt pulka.. Eller det kanske man inte kan kalla det hahahaha.. Det vart ju inget åka av :/ Det fanns bara ett ställe och det va IS BANA... Livs farlig ju :( I morgon ska vi göra ett nytt försök och gå en längre bit bort och kolla. Men men.. Vi fick iaf frisk luft :) När vi kom hem så fikade vi inne hos grannen :) Saft och bullar *Mums*. Ska snart laga lite mat. Själv är jag sugen på pizza men dom andra har beställt Lassage (stavning). Och två mot en = jag förlorar :) Ska gå till ica och köpa köttfärs. Trodde jag hade det i frysen men tji fick jag. I vkäll blir det film nämligen Patrik 1.5.. Nån som sett den? Har verkligen väntat på att hitta den så jag kan ladda ner den.. Och nu är det klart.. Bara lite popcorn som fattas, men det får vänta tills i kväll..


Nu väntar min städning = mindre kul :/

Kommentarer
Skrivet av: stephanie

patrik 1,5 är sjukt bra!! Ha så mysigt..

2009-02-16 | 19:50:53
URL: http://happystephie.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback