Knack, knack.. KOM IN !!!

I morgon ska jag jobba. Längtar faktiskt. Har varit så jobbigt att vara hemma. Inge kul att vara sjuk :( Först blev jag sjuk och inte så lite heller, sen vart det lugnt. Sen blev jag sjuk igen men ändå inte så farligt. Nu har det varit Kevin.. Men nu är vi friska *peppar, peppar* Och i lördags va det dags för Kevins kalas. Det vart jätte bra, men Kevin va ju inte riktigt frisk. Men det funkade bra ändå. Han va så ledsen över att han blivit sjuk så jag hade inte hjärta att ställa in. Men han va ganska försiktig med hopp och lek. Men på kvällen hostade han jätte mycket och fick feber :( Men när han gick och la sig så sa han: Tack så jätte mycket mamma för ett underbart kalas och så log han :) Då kände jag att det va lyckat till 100%. Han va jätte nöjd och va gjorde då lite hosta och feber på kvällen? Huvudsaken att han inte va febrig och jätte dålig på dagen. Alla barnen va super nöjda. Dom hade verkligen skit kul. Jag kan säga så här: Det va värt pengarna :) Man behövde inte städa, inte baka och inte ha hela huset med barn som inte vet vad dom ska göra. Nu hade dom hela Nickis och springa runt på :) Och det vart korv med bröd och glass :) och självklart en MASSA saft. Kevin frågade om han inte kunde få ha kalas där när han fyller åtta, men det går inte. För när han fyller åtta så har jag en stor överraskning åt honom :) Har redan tänkt ut vart han ska få ha sitt kalas nästa gång och det kommer att bli MYCKET uppskattat :)

Nyfiken????

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback