Kvinnan med bara EN näsborre

Det är jag det.. Iaf så känns det så. Är helt täppt i den ena. Det bara kom nu på kvällen. Pratade med mamma i telefon och så bara började snoret rinna och nu är det igen bommat :/ Jag vill INTE bli sjuk igen :( Ska ta ett piller och sen lägga mig. Hoppas jag kan sova bort det :) Idag va jag och Kevin in till stan. Va först på marknaden med mamma och mina syskon. Sen när vi frös både fötter och händer så gav vi upp och skildes åt. Dom åkte hem och vi åkte till Gränby centrum. Kevin fick sin klubba och vart jätte stolt :) Det vart en blå. Trodde först han skulle välja en gul men ändrade sig i sista sekund :) Jag kände Nettan rätt, Kevin fick en boll :) Tack snälla Nettan <3 Sen tog vi en fika ihop med henne och sen åkte vi hem. Väl hemma så va vi in till grannen. Hennes äldsta har fyllt år. Dom firade henne i fredags men eftersom jag jobbade kväll så fika vi idag ist. Bea, som grann dottern heter, fick två par strumpor som jag köpte på marknaden och en kartong med cocosbollar som också köptes där. Fast dom skulle hon dela med sig av till resten av familjen. Jag sa det till henne iaf men sen om hon gör´t eller inte det vet jag ej. Jag skulle ha gjort det iaf... INTE :) Fan nu börjar min tand att ila igen :/ Hoppas det också försvinner av pillret som jag ska stoppa i mig.... NU

                       


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback