Lill-lördag

Det va länge sen man brydde sig om lill-lördag hehehe.. Snart ska vi klä på oss och gå ut. Va inne nästan hela dagen igår så nu är det dags för lite luft. Man kan inte sitta inne hela lovet och spela tv-spel... Finns så mycket annat att göra :) Jag ville tex att vi skulle ut och åka pulka.. Inte jag då men iaf Kevin.. Men det verkar inte locka speciellt mycket..  Idag kommer mamma och sandra (min lilla syster) hit för att äta middag och fika.. Vi får se om Daniel åker med mamma hem eller om han stannar... Sandra kanske också blir kvar.. Vi får se.. Hoppas det iaf för jag vill rå om henne lite. Hon kommer nästan aldrig hit ju :/ Igår kväll så va grannen in och vi spelade spel :) Skit kul, många skratt kan jag lova :D Hennes ena dotter va grymt duktig på att härma en bomb :p Svårt att förstå om man inte va här och såg det.. jaha, ska jag göra ett ryck och försöka få ungdomarna att klä på sig? japp det ska jag...

Hej så länge

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback