Ny dag, nya äventyr

Sitter och väntar på att ungdomarna (Daniel och Sandra) ska bli klara nån gång. Dags att gå till pulka backen igen :) Kevin tyckte det va så kul igår så varför inte gå dit även idag :D Idag åker nog Daniel hem. Vet inte om Sandra stannar tills i morgon.. Hoppas det så jag får umgås lite med henne. Mamma har det säkert lugnt och skönt hemma men det är nog väldigt tomt och ensamt också. Emma, minsta syrran, är hos moster Tessan.. Kommer hem i morgon tror jag. Synd att hon inte kom hit nåt på lovet. Men det kanske blir av på påsklovet ist :) Vet inte hur jag jobbar då. Har inte kollat schemat. Sen vet jag ju inte vart jag jobbar då. Vet ju inte om jag blir kvar där jag är nu eller om jag går tillbaka till förra stället. Hoppas jag blir kvar :) Eller hur Kristin????????

Nu ska vi dra.. "ses" snart :)

Kommentarer
Skrivet av: Anna Book

Tack gulliga du för alla trevliga inlägg.



Må så fint, stor kram Anna.

2009-02-19 | 19:25:16
URL: http://www.annabook.nu
Skrivet av: SusannaPlahn

Ååååh ÄNNU en kommentar av Anna :) Och du som avgudar henne lär vara såå lycklig gumman <3 Vad kul för dig. Och jösses vilken fin lykta Kevin har gjort, en sån vill jag ha när jag fyller år ;) hhihii <<3<3 puss påer

2009-02-19 | 19:32:49
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Klart du ska vara kvar =D

2009-02-19 | 20:39:19

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback