Oj oj oj...

Ännu en kommentar från min stora idol ANNA BOOK och det gör mig jätte glad :) Anna är en underbar person och hon utstrålar en sån härlighet.. Idag vart det pulkabacken igen :) Kevin tröttnar aldrig hihihi.. Kul att han har roligt.. När vi kom hem så fikade vi. Åt sockerkakan som jag gjorde i ordning igår kväll. Gott som bara den :) Idag åkte Sandra hem :( Daniel stannade kvar men åker i morgon. Det kommer att kännas tomt. Han har ju vart här sen i söndags. Sandra ville hem till mamma *mamma gris*. Men det är bra att Sandra och mamma får lite egen tid. Dom skulle käka pizza tillsammans. Gissa om Daniel vart avis. Han fick kassler och ananas i ugn och till det vart det ris.. Självklart så fick jag och Kevin det också :) Gott gott.. I morgon ska vi hem till Åsa :) Ska blir jätte trevligt. Har inte träffats ordentligt på jätte länge :/ Hon ska ÄNTLIGEN få sin julklapp *asg* jag vet att hon kommer att bli nöjd, vet nämligen att hon vill ha sånna här :) Nej nu ska jag mysa lite med lillebror sista kvällen på ett tag...

JAG HAR EN UNDERBAR HEMLIGHET :D VILL NI VETA`???? FÖRST TILL KVARN ;)

Kommentarer
Skrivet av: Heeeeeeeeeeej

Ja jag vill veta din hemlighet, fast jag har ju mina aningar...............

Kram vännen!

2009-02-21 | 22:46:37

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback