Ont i magen :(

Jag är sååååååååå SJUKT nervös för i morgon :( Då får jag reda på om jag blir kvar på nya jobbet eller inte. Hela mitt hjärta säger att svaret kommer att bli NEJ.. Det känns såååå tydligt. Men jag har inte missköt mig. Gjort det jag ska och verkar omtyckt.. Det är upp till min "kära" chef nu.. Usch va jobbigt det känns.. Om jag får ett nej så MÅSTE jag tillbaka till mitt gamla... VILL INTE :( Det enda jag tänker på nu är mötet i morgon.. Känner mig ledsen, nere och samtidigt liiiite pirrig.. Fattar inte varför eftersom jag VET att jag inte får jobba kvar.. Allt tyder på det tycker jag. Hur chefen pratar om hur det ska bli framöver.. Men men.. Vi får väl se i morgon.. Håll en tumme om ni har lust :/
Va till posten idag, här nere på ica.. Kollade vad det skulle kosta att skicka paket till IRAN.. Kevins farmor och faster bor ju där och fastern har fått en bebis.. Då ville jag och kevin skicka paket med lite presenter och lite kort på Kevin.. Det skulle gå på 319 kr... Hallå FATTA.. 319 kr.. Okej om innehållet kostar att köpa men bara att skicka. Det är ju för fan heeeelt sjukt. För en liten overall, några bodys´ar, ett litet gosedjur och tio kort på Kevin... Det väger ju inte ens ett kg.. Måste höra med dom om det kan va så att dom kollat fel i pris listan hehe.. Jag kan bara inte förstå att det ska va såååå dyrt.. Men men.. Jag måste ju skicka iväg paketet.. Håller på och väntar på att pastan ska koka klart.. Ska bli så gott.. Med köttfärssås *Mmmm*..

Hej hej


Jag förstår inte.. Vi har känt varandra sååå länge och du har betytt enormt mycket för både mig och Kevin. Hur kan du bete dig på det här sättet? Jag känner inte igen dig längre. Känns hårt men jag har tagit mitt beslut.. Du och jag ska "gå skilda vägar"...

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Jag ska hålla båda mina tummar och tänka på dig imorgon! Kramar

2009-02-26 | 20:29:52
URL: http://lindatheresegustafsson.blogg.se/
Skrivet av: SusannaPlahn

ring mig imorgon när du har fått svaret gumman. PUSS

2009-02-26 | 20:45:36
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback