Pulka-Dag :)

Till slut drog vi i väg till Pulka backen :) Fast det va efter många om och men. Kevin ville vara kvar hemma och spela x-box men det vart inget av med det :) Jag har bestämt att spelet inte ska på idag. Vill att Kevin ska lära sig att det finns såååå mycket annat att göra än att spela tv-spel. Precis när vi kom fram så ringer min mamma och undrar vart vi är. Då hade hon och Sandra kommit tidigare än va vi bestämt.. Jag förklarade att jag inte kunde säga till Kevin att vi inte kan va kvar utan att vi måste gå hem igen.. Därför bad jag mamma och Sandra att komma till oss ist.. Men det fanns det ingen ork till.. Så dom gick runt och tittade i affärer ( ja vi har affärer i lilla Alunda ). Vi åkte några åk och sen så gick vi hem. Väl hemma så gick jag in på ica och köpte det sista till middagen.. Jag bjöd på Lasagne, och till fikat blev det hallon paj med vaniljsås *slick runt munnen* Skit gott :) Kevin och Daniel sitter och kollar på tv, Sandra (min älskade syster som ville stanna kvar) är inne hos grannen.. Eller ska jag säga inne hos Daniels kärlek :) Jag håller på och städar undan lite. Sen ska vi ha lite mys <3 Nej nu lär jag snabba på lite så det inte blir så sent..

Tjing i ling :p


Tänkte jag skulle visa vad jag fått i present av min älskade son <3 Första bilden är en ljuslykta med hjärtan och rosor. Den fick jag på alla hjärtans dag. Så himla fint när man tänder ett värme ljus och lägger i där. Och den andra bilden är en mugg som det står min mamma på :) Den fick jag idag. Inne i muggen står det:
                                                                 
                                                              

                   Du är alltid där när jag behöver dig. 
                   
Du är min beskyddare och du är pålitlig.
                   Med dig så känner jag mig alltid säker.
                   Jag borde säga till dig oftare hur mycket jag
                   egentligen uppskattar dig. Tack så mycket
                   för att du är min MAMMA <3


                                          

                                          

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback