Snart slut på helgen

Sitter just nu på jobbet och väntar på att få sluta. Ska bli skönt att få åka hem. Är skit trtöt. KOmmer säkert somna på bussen :/ Anders och Kevin sover när jag kommer hem. Jag ska väl slå en signal till " Heeeeej " och snacka lite sen blir det sängen. Kommer vara ledig tre dagar nu *skönt som fan*. Sen jobbar jag torsdag och fredag och har ledig helg :) Nu har alla hört av sig ang Kevins kalas. Det blir 10 barn sammanlagt. Blir kul för Kevin <3 Ska väga mig i morgon. Gjorde det idag (som vanligt på söndagar) men jag ahde gått upp 2 hg, så jag väger mig i morgon och hoppas på att jag gått ner dom hahahahahaha.. Vägde ju mig i måndags så då blir det ju en vecka i morgon :P Man får inte vara dum :) Nu ska jag hänga in nycklar sen slutar jag :D

Min syster EMMA fyller 11 år idag.. Grattis min älskade syster. Älskar dig <3

Kommentarer
Skrivet av: Heeeeeeeeeeeej

Glömde du ringa älskling?

He he.

2009-02-01 | 22:42:39

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback