Söndag :(

Jaha då va veckan snart slut då.. I morgon ska jag jobba igen. Hade jag jobbat kväll så hade det vart perfekt men jag jobbar dag :( Måste gå upp skit tidigt och det lockar inte alls. Men nån måste jobba dag också och jag ska inte klaga. Jag har ett jobb iaf och det finns så många som inte har det.. Den här veckan som kommer ska vi prata om hurvida jag blir kvar eller inte.. Känns lite nervöst. Men jag hoppas på det bästa. Jag hoppas hon (min nuvarande chef) kan ge mig ett svar denna vecka. Jag ska lämna besked till andra chefen senast den första Mars. Och eftersom det är på söndag så antar jag att hon vill veta redan på fredag. Och det är ju inte så konstigt eftersom hon har en tjej som jobbar för mig. Nej fy fan.. Jag pallar inte tänka på det där.. Blir bara så orolig.. Idag då.. Va händer??? Jo det blir väl att gå ut och åka lite pulka.. Kevin vill ju så gärna och då får det bli så :) Ska kolla om grann-barnen vill följa med så det inte blir så tråkigt för kevin att åka själv. Hoppas jag får med mig Anders.. Men han är väl för lat hahahaha.. OM jag får med honom så tar han säkert bilen dit.. Det är ju sååååååååååå långt, tar ju hela tio minuter att gå *asg* Nej nu ska vi äta frukost..

Ha det....

Kommentarer
Skrivet av: SusannaPlahn

allt kommer gå jättebra hjärtat <3 jag håller alla tummar & tår för dig :) Njut av dagen, och av ALL SNÖ :))) massa mys. love you. puss

2009-02-22 | 13:16:58
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback