Tänk så rätt jag hade...

Träffades som sagt chefen igår. Svaret blev NEJ... Jag blev inte chockade eftersom jag redan känt det på mig. Men jag blev väldigt ledsen och besviken. Nånstans inom mig hoppades jag att min "magkänsla" skulle va fel.. Nu ska jag jobba mars ut och sen blir det tillbaks till mitt gamla :( Så jäkla typiskt.. Jag har äntligen hittat ett jobb där jag trivs och gruppen är super bra. Så får jag inte va kvar :( Jag vet inte va som är värst: Att jag inte fick vara kvar eller att jag ska tillbaka till det gamla?!? Får ont i magen bara jag tänker på det.  Nu sitter jag på jobbet och ska börja mitt pass halv åtta. Jobbar till halv fem. Då hämtar Anders mig, vi ska hem till mamma och fika. Sen ska Anders kolla på hennes dator. Jag va i Uppsala redan vid kvart över 6. Bussarna går inte på samma tider när det är helg. Hade jag tagit den andra så hade jag kommit försent. Och då är det ju bättre att komma förtidigt :/ Känns värdelöst att vara kvar en månad till och veta att det inte blir nåt mer. Chefen sa det på ett jäkligt dåligt sätt också: Vi har inget behov av dig så jag tackar dig för den här tiden och lycka till.. Man kan väl ta det på ett snällare sätt :( Men nu är det så här och jag inte göra nåt åt det. Har hört att chefen som har den andra gruppen här behöver folk. Tänkte jag skulle ringa henne på måndag när jag är ledig. Kolla va hon kan erbjuda. Det är typ min sista chans. Jag måste hitta nåt FORT för den första april blir det Luthagen.. Nu börjar det komma lite folk in så jag lär prata lite..

TACK ALLA SOM HÖLL TUMMARNA OCH TACK FÖR ATT NI FINNS <3

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Vad tråkigt för dig. Håller tummarna för dig att det går bra med den andra chefen. Kram

2009-02-28 | 18:57:35
Skrivet av: SusannaPlahn

<3<3 lider med dig darlig! Ring när du känner att du orkar / vill prata om det. PUSS <3

2009-02-28 | 21:17:33
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback