The pinks och så lite Anna Book <3

Fan va jag saknar den gruppen :) Dom är ju sååå jäkla bra. Det är inte så ofta man hör låtar med dom längre, men låtar som: Det spelar ingen roll, Linda Linda, Helena och jag, Här och nu och kom och håll kom och ta...Kommer alltid att finnas hos mig :) Fler låtar som är bra också.. Det va bara några förslag. Så mysiga killar och härliga låtar.. Stod många timmar framför en spegel och sjöng med i alla låtar och hade en borste som mick :) Det va tider det.. Låten Marie... Då ville jag heta Marie ist för Maria hahahaha.. Låg ofta på sängen och drömde mig bort.. Att det va mig dom sjöng om och bla bla bla.. Nästan pinsamt ju :/ Men det va verkligen VÄRT det.. För er som inte vet vilken grupp jag pratar om så gå in på you tube och lyssna och njut :) Tänk på att det är en grupp från 80 talet.. Skulle kanske inte bli lika uppskattat på marknaden idag. The pinks är gruppen som jag NÄSTAN gillar lika mycket som ANNA BOOK.. Dom som känner mig vet att jag ÄLSKADE Anna Book när jag va liten :) Gillar henne grymt mycket fortfarande men mer när jag va yngre... Va helt galen i ABC :) Min moster Tessan, hade en LP-skiva med Anna Book.. Den snodde jag :D Och spelade den om och om igen... Blev aldrig trött på den.. "Killar, syrran snackar bara om killar" Jäkla bra låt.. Träffade Anna för några år sen i Sthlm.. Så jävla trevlig. Barnen va helt underbara.. Anna va som om man känt henne i flera år. Så jäkla jordnära. Inte alls lika märkvärdig som vissa kändisar.. Sen för typ två-tre år sen så fick jag hennes skiva.. Snacka om att jag va lycklig :) Pratade med henne via radion. Hon kom ihåg mig från träffen i Sthlm. Hon bad mig komma förbi Gränby Centrum där hon skulle uppträda.. Mycket riktigt,... Jag dök upp där :) Och fick en jätte goooo kram. Underbar person <3 Hennes blogg: www.annabook.nu 

Har precis fått reda på att min MAMMA läser min blogg :) Jag visste att hon läser Sannas blogg men inte att hon va inne på min.. Jätte kul.. VÄLKOMMEN MAMMA <3 

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

tja min älskade dotter.det var fint skrivit av dig ,jag vet att du tycker om anna book kram din mamma.

2009-02-13 | 09:21:52
Skrivet av: Anna Book



Tack snälla du för ditt inlägg här & för din gulliga comment på min blogg !!!

Så trevligt att läsa om människors liv och bestyr.



Ha en underbar helg nu, och hoppas vi hörs igen.

Kramar från Anna Book ;)

2009-02-13 | 12:42:42
URL: http://www.annabook.nu
Skrivet av: Elin

TooToo!



Jag håller på, men har lite tekniska problem med

mitt bildredigeringsprogram som helt plötsligt upphört att fungera. Ska försöka fixa det och sätta lite sprutt på verksamheten igen! Tjing!

2009-02-13 | 21:18:45
URL: http://alternativegodess.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback