Tiden går så fort...

Det är redan fredag. Veckan har gått så fort. Men så är det alltid när man är ledig. På måndag är det jobb igen. Ser inte fram emot veckan som kommer. Har bara EN ledigdag :( Kommer känns lite jobbigt. Kevin kommer att vara trött eftersom jag jobbar dag och det innebär tidig morgon för både mig och honom. Önskar att jag kunde hindra det men det går ju inte :( Jag måste ju jobba, men varje gång jag väcker honom klockan fem så mår jag jätte dåligt. Känner mig så elak. Sen får han gå hos dagmamman enda till klockan sex på kvällen innan jag hämtar :/ Jätte långa dagar. Det är ju inte bara lek utan det är ju fem timmars skola också.. Han brukar vara jätte trött när jag hämtar honom. Usch... Idag har jag sökt ett nytt jobb. Vill ligga steget före i fall min nuvarande chef säger att jag inte kan vara kvar där jag är nu. Då måste jag tillbaka till Luthagen och det vill jag inte :( Så om jag inte får vara kvar så hoppas jag att jag får jobbet jag sökte :) Fast om jag ska vara ärlig så hoppas jag hellre på jobbet jag sökte än där jag är nu :p Då får jag vara på ett och samma ställe, då slipper jag fara och flänga överallt... Det är nackdelen med hemtjänst. Att man åker hit och dit.. Jobbigt när det snöar och regnar och och bla bla bla.. Och alla dessa jäkla trappor= BLÄ :) Nej nu ska jag ringa mamma och berätta vilken buss Daniel kommer med..

Kommentarer
Skrivet av: SusannaPlahn

haha, jag vet, är skitvelig. men den senaste var så liten & smidig :) Men det är så svårt, bläää. puss

2009-02-20 | 12:35:27
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback