Utmaning

Jag har blivit utmanad av  ELIN  att visa min kyl.

Regler: Ladda upp en bild inne i ditt kylskåp. Nämn sen 5 favorit saker och skriv varför.


              



 

                                                  1. Keso - Blivit en favvo
                                                  2. Apelsin Juice - Gott och nyttigt
                                                  3. Sylt - En klick på gröten
                                                  4. Kräm - Vill Kevin oftast ha
                                                  5. Nyponsoppa - Med keso :D


Då ska jag utmanad några då. Hmm svårt...
Men jag skulle gärna vilja se vad som finns i kylen hos:

SANNA
CAMILLA
KRISTIN
SARA


Kommentarer
Skrivet av: Isabelle

Heej

Fin blogg

Kolla in gärna in min blogg.

Vill du ha mer besökare?

Kolla in http://www.viraltrafik.se/?Isabelle

Kram

2009-02-06 | 15:47:10
URL: http://isabelllelinea.blogg.se/
Skrivet av: Heeeeeeeeej

Juice - Nyttigt ? Nä massa socker.

Men du vet man kan äta allt (utom blodpudding) men inte alltid

5 saker i mitt kylskåp

ädelost

Tortillini

Dillkaviar

Apelsinmarmelad

Kycklingklubbor

Morötter

En för mycket.

Jag har Ryggskott.

Aj Aj

Heddå!

2009-02-06 | 23:21:32

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback