Varför...

..Känns det så här? varför har jag den här känslan över huvud taget?? Jag gillar inte det här alls :/ Allt känns så tomt, känns så... Känns så ensamt. Så svårt att förklara.. Det va flera år sen som jag kände så här sist... Och nu har allt kommit tillbaka.. Kommit för att stanna??? Hoppas inte det :( Vet itne om jag klarar av att gå runt och må dåligt, när jag inte riktigt vet varför jag mår dåligt.. Har tänkt och funderat men inte kommit fram till nåt svar eller nån lösning. Har som en klump i magen. Kan ingen bara ta bort den? Den gör så ont :(

Kommentarer
Skrivet av: Kristin

Hoppas du inte går runt och oroar dig för jobbet iallafall. Är det något så ring och snacka lite ;)

2009-02-12 | 16:26:08

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback