1:a Januari 2009

Nytt år, nya förväntningar.. Har börjat min bantning idag. Jätte svårt kan jag säga. Sugen på allt möjligt nu kan jag lova :p Började dagen med att väga mig och ta olika mått. Kul att se sen hur mycket man minskar :) Sen åt jag frukost. Ville ha mycket mycket mer men det är slut med sånt nu hahahahhaha.. Tack för fina kommentarer. Kul att få stöd :) Jag va sååå trött (och hungrig) när jag vaknade i morse. Gick inte och la mig förrän halv fyra :/  Men jag vaknade till en UNDERBAR massage av Anders <3 Sååååå jäkla skönt. Jag vill aldrig att han ska sluta. Han är grym på massage. En stund varje dag tack :p Nu sitter Kevin och anders och spelar tv-spel. Tråkiga som fan :( Men men.. Jag får väl hitta på nåt själv :) ÄTA kanske hahahahaha.. Neej det ska jag inte, men jag vill :p
Nej ringa SANNA kanske.. Saknar hennes bloggande :(



                             



                                               

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback