Andra dagen avklarad :)

Varit dålig på att skriva.. Igår började jag gå själv på jobbet. Jag va jätte pirrig men det gick jätte bra.  Liiiiite svårt att hitta men det börjar ge med sig. Hade lite telefon-kontakt med Annica (min ängel) och fick även låna hennes cykel. Idag så gick jag min andra dag och det gick så där men det kommer att bli bättre och bättre.. Om nån vecka eller två så kan jag hela området :) Jag trivs hur bra som helst. Alla är så snälla och hjälpsamma. Nån jag verkligen saknar är min chef. Har aldrig haft så bra nån gång. Kan man säga att man "älskar" sin chef? Isf gör jag det ha ha ha. Min nya chef känner jag inte än. Verkar trevlig men om hon är bra vet jag som sagt inte :/ Lär ju visa sig.. Men om jag kunde få flytta över min gamla så hade ALLT varit bra :)
Min bantning går fortfarande bra. Behöver inte tänka på att jag inte rör mig tillräckligt iaf. Mycket under arbetstid och till och från jobbet. I morgon efter frukost ska jag gå ut och gå tänkte jag. Hoppas jag får med mig Anders och Kevin men det tror jag INTE.. Kanske Kevin :) Sen blir det havregrynsgröt till frulle.. GOTT !!!! Idag vart vi bjudna på tårta på jobbet. Och vilka tårtor sen då.. MUMMA säger jag bara.. Tror ni att jag tog nån bit????? Nix pix :D Skit stolt.. Fast det va jäkligt nära.. På söndag är det dags att ställa sig på vågen igen. Hoppas det har minskat nånting iaf. Sen om det bara är ett litet hekto så är jag ändå nöjd. så skönt det ska bli att vara ledig i helgen :) Jobbigt att jobba :) Speciellt att gå upp så här tidigt. Tycker så synd om Kevin men han klagar inte. Så duktig min prins <3 Nej nu ska jag göra dom andra sällskap..

Sara!!!
Jag jobbar på Snickarn.. Hemtjänst i salabacke

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback