Första dagen på jobbet :)

Allt gick jätte bra igår, lite svårt att hitta men va då.. Det är inte mitt område det där hehee.. Det va JÄVLIGT kallt att cykla och jag hade glömt mina vantar hemma så mina händer va jätte kalla och röda :( Men alla tanter och gubbar va trevliga, inga problem.. Och gruppen jag hamnat i va jätte lugn och trevlig. Verkar vara en jätte bra grupp och det är ju mer än vad man kan säga om den grupp jag kommer ifrån. Alla va trevliga och tog hand om mig. Har ju inte träffat hela gruppen men det ska nog gå bra iaf :) Är ledig idag och i morgon börjar jag halv åtta. Jobbar till halv fem. Jag får INTE glömma mina vantar i morgon :/ Sen jobbar jag samma tid torsdag och fredag.. På torsdag ska jag börja gå själv.. Herre gud hur ska det gå hehehehe.. Men det är bara att försöka och hittar man inte får man ringa och fråga nån i gruppen. Det som är jobbigast är alla tvätt-pass och handlingar.. Blääääääää.. Önskar att alla hade tvättmaskin hehehe.. Jag är väl inte så där jätte nöjd med mitt schema men sånt får man ta.. Väldigt många kvällspass, och det gillar jag INTE.. Nu ska jag kolla på film med Kevin <3

Kommentarer
Skrivet av: Sara

börjat jobba i hemtjänsten el?

vart då?

jag jobbar ju i eriksberg, Aleris! Jääävligt kallt ute nu! :-)

2009-01-07 | 19:36:38

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback