Hallå Världen :)

Lördag idag och jag ska jobba kväll. Skulle hellre vara hemma med Anders och mysa men tyvärr så är det min jobbar-helg. Hade det jätte trevligt hos Sanna med familj. Fick massa tid med Saga <3 Fick fem FRIVILLIGA pussar av Saga <3<3<3<3<3 Jag vart såååååååååååå glad. Det kanske är så att hon gillar mig iaf :) Eller va tror du Sanna? Vi hade det iaf jätte trevligt och jag ville inte åka därifrån :/ Vi måste träffas snart igen. Sanna vi kanske borde åka till (p)ullared :p Hahahahahahahahaha... Så fel det kan bli ibland :) Idag ringde en mamma och ville tacka ja till Kevins kalas. Alltså mamman ska inte komma utan hennes son :) Kevin ska ju ha kalas nästa lördag på NICKIS :) Det är en i klassen som inte svarat än. Får se om dom ringer idag. Hitills så är det bara två som inte kunde komma. Kevin bjöd hela klassen. Får se om den sista kan kommer eller inte. Kevin längtar kan jag lova. Han tycker det ska bli såååå kul, och det förstår jag. På måndag ska jag och Kevin åka till stan när han slutat i skolan. Han ska få ny innebandy klubba. Det är inte jag som ska betala :D Det är min kompis Nettan som får slänga upp plånboken :p Har man lovat så har man *s* När Kevin va typ tre år så sa Nettan: Om du börjar spela innebandy när du fyller 7 år så ska jag köpa en klubba till dig :) Och det kommer Kevin ihåg :) Så nu får hon stå sitt kast och köpa en klubba :) Och det gör hon med nöje :) Känner jag henne rätt så blir det säkert en boll också.
I morgon är det dags att ställa sig på vågen igen. ska bli kul och se va den visar. Hitills så har jag inte gått upp nåt och inte stått still heller. Men jag står hellre still än går upp :/ Ser nu att jag aldrig skrev vad vågen visade förra gången. Jag skrev i söndags att jag glömt att väga mig och att jag skulle göra det på måndagen ist. Jag va så säker på att jag inte hade gått ner eftersom jag inte rört nåt på mig när jag låg sjuk. Men jag hade gått ner ETT HELT KG.  Vart super glad :) Vi får se om jag blir lika glad i morgon :) Nu ska jag äta nåt. Man blir hungrig av att prata om vikten hehehehehee..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback