IKEA = NYA KUDDAR

Fan va skönt det ska bli och sova i natt :) Har äntligen köpt nya kuddar. Hoppas dom är bättre än dom förra :/ Har som sagt varit inne i stan idag. Efter ikea så åkte vi till gränby centrum och handlade på Ica kvantum. Sen vart det raka vägen hem igen :) Hemma så vill Kevin och Anders köpa hem mat från pizzerian nedanför. Så visst det gjorde vi. Kändes lite ovant att beställa en sallad men jag va så duktig och gjorde det :) Varje gång som jag väljer bort nåt onyttigt så känner jag mig så otroligt stolt. Köpte lördags godis till Kevin och inget till mig. Har inte ens smakat av Kevin. kanske låter som att jag skryter om mig själv och mina framsteg... DET GÖR JAG JU OCKSÅ :) Och det får jag göra så det så :) På tiden att jag är lite stolt över mig själv :p Va har mer hänt idag då? Neej det är väl inget speciellt..Inte va jag vet iaf :/ Imorgon är det dags att ställa sig på vågen.. Hoppas det visar nåt bra, men upp kan jag inte ha gått för då är det verkligen nåt fel hehehehe..

Nej nu ska jag bädda rent i sängen och senare njuta av nya kudden :)

Kommentarer
Skrivet av: anna

Jag brukar beställa pizza utan ost. Det är helt okej

2009-01-16 | 11:05:32

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback