Kevin är hemma :)

Japp du läste rätt hehehehe.. Kevin "Kevvan" är hemma igen :) Fick tusen kramar och 33 pussar... Han hade haft det jätte bra i helgen. Vart på en stooooor inne bandy final idag på Fyrishov. Alunda vann sin serie, Go alunda :p så jäkla bra juh.. Hoppas det kommer att gå lika bra för Kevin och hans lag när det är dags för cup.. Då vet jag två som kommer stå där och skrika oss hesa, JAG OCH SANNA :) Fan va jag längtar.. Nej nu ska jag se till så Kevin duschar. Sen blir det en sagostund för honom då han ska sova. Han måste börja lägga sig tidigt så det inte blir jobbigt när skolan börjar. Själv så ska jag också lägga mig tidigt. Börjar ju iobba i morgon :) Visserligen ska jag jobba kväll så jag behöver inte gå upp tidigt, men det är bra att öva inför ett tidigt arbetspass, dvs på onsdag :)




Nu har du gjort det igen :( Varför??? Du sårar Kevin och jag är såååååååå trött på det.. Om du inte kan hålla dig till sanningen så håll käften ist. Så fort du öppnar munnen så hoppar det en massa grodor ut.. Snälla tänk innan du talar... Hur ska det bli sen? Hur ska du kunna förklara när han frågar? Det hade inte behövt sluta på ett dåligt sätt och det är inte försent att få det bra. Men du verkar inte vara ett dugg intresserad utav en förändring. En förändring till det bättre.. Du bara maler på och bara låter det rulla... En vacker dag kommer Kevin ställa dig mot väggen. Det kommer att bli såååå jobbigt för dig och jag kommer att njuta "all the way".. What goes around, comes around (stavning)


Mamma älskar dig Kevin. Kommer alltid att finnas här för dig, alltid vid din sida <3

Kommentarer
Skrivet av: SusannaPlahn

och jag finns oxå ALLTID är för Kevin <3

2009-01-04 | 20:31:32
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback