Kevin = Frisk

Gud så skönt. Nu kan jag gå tillbaka till jobbet och Kevin kan gå till skolan och dagmamman. Han blev så glad när jag berättade att han fick gå i morgon. Han tycker om skolan :) Jag jobbar kväll i morgon. Börjar inte förrän halv fem och slutar tio.. Anders hämtar Kevin hos dagmamman kl sex. Troligen sover Anders när jag kommer hem eftersom han ska upp så tidigt. Men jag kanske kan väcka honom och få en puss iaf :p Ingen idé att väcka Kevin för en puss. Han blir bara arg för att han vaknar. Och det går inte att smyga, han vaknar iaf.. Idag har jag och Kevin kollat på filmen kung fu panda. Den va sådär.. Inget för mig, men Kevin gillade den.. Och det är väl ändå huvudsaken :) Fast jag gillar oftast tecknade filmer :) Så himla fina.. Musiken och texterna är så vackra.. Just nu håller jag på och laddar hem Mulan.. Nån som sett den? Den är gammal men fortfarande bra :) Handlar om en dotter som klär ut sig till pojke och drar ut i kriget för att hennes pappa är så gammal och sjuk. Dom har ingen son som kan ta pappans plats. Den är bra och gripande.. Och rolig :) Det finns en tvåa på den också men jag har inte sett den. Dom brukar inte vara så bra.. Nej nu ska jag ringa Anders.

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback