Kevin har feber del 2

Vart hemma med Kevin idag pga feber. Blir hemma i morgon också :( Vill tillbaka till mitt jobb ju. Dra in lite pengar, det kan behövas.. Hoppas jag kan jobba på onsdag kväll.. Min första kväll ensam :) Det ska nog gå bra. Men först måste Kevin bli frisk :/ Sitter och pratar med Anders. Han mår inte heller så bra. Känner sig hängig och trött.. Det va han redan på jobbet tidigare idag. Hoppas han inte blir sjuk :( Jag hoppas att jag inte blir det.. Usch.. Blä.. Speciellt förkylning vill jag inte ha.. Det tar så lång tid för mig att sluta hosta :( Samma sak för min mamma. När hon får hosta så kan den sitta kvar i flera månader.. Hon lär nog bli sjuk snart för min syster Sandra är det. Hostar som bara faaaan.. Men ändå är ungen envis och ska till skolan. Dom kommer säkert skicka hem henne i morgon..
Nej nog om sjukdomar :) Väntar fortfarande på att Sanna ska ringa mig och berätta hur det gick för Saga och hennes första dag på dagis. Hon (sanna) skulle ringa mig när hon kom från arbetsförmedlingen :/ Hon har säkert glömt bort det.. Hoppas det gick bra iaf..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback