Ledig dag

Jobbade kväll igår, det gick väl sådär. Känns inte som om det blir bättre och bättre. Jag fick ringa till mina kollegor flera gånger och be om hjälp eller fråga nåt. Det kändes som om jag va tjatig :/ Igår när jag åkte hem så tänkte jag på mitt gamla jobb, ville tillbaka... Men skam den som ger sig. Nu ska jag jobba i helgen och jag hoppas att det kommer att gå bra. Det lär väl visa sig. Ledig som sagt idag. Har inte gjort nåt speciellt, bara njutit :) Kom hem nyss,har vart och hämtat Kevin från skolan. Sen gick vi till apoteket för att köpa nässpray till honom och sen in på ica och handla mat.. Äta bör man , annars dör man :) Fan vilka goda semlor dom hade inne på ica :/ Jag va så sugen och så nära på att köpa men jag avstod :) Igår hade jag en riktig "sugen-på-cola" kväll.. Det vattnades i munnen på mig av bara tanken på en kall cola. Men det är slut med på sånt nu *suck*. Igår va min älskade vän Sanna och hennes man på ultraljud :) Och där fick dom reda på att allt va bra med bebis och det är en POJKE :) Jag visste att det skulle bli det :) Vi får väl se om Daniel (Sannas man och bebis pappa) får sin vilja fram och döpa honom till RUTGER hahahaha.. Hoppas INTE :)



Ibland undrar jag om du är medveten om att du sårar mig...

Kommentarer
Skrivet av: SusannaPlahn

NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ!!!! han får INTE vara med & bestämma namn om han ska hålla på med såna dumheter hahahahahahahah!!! dumma karljäkel ;) LOVE YOU. PUSS

2009-01-15 | 22:13:23
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: Kristin

Bara o ringa vettu :)

Bättre och ringa en gång för mycket än en gång för lite ;) Ses i helgen :P

2009-01-16 | 01:04:38

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback