* Lördag *

Idag har vi inte gjort ett dugg.. Haft jätte tråkigt men ändå inte orkat hitta på nåt.. Kan va så ibland. Om två dagar börjar jag på mitt nya jobb... Känns lite pirrigt men det ska nog gå bra. Det kan inte bli värre än va det va på mitt förra.. ELLER???? Neej bort med alla hjärn spöken.. Fram med nya friska tag.. DET HÄR SKA GÅ BRA :)
I morgon kommer Kevin hem. saknar honom jätte mycket. Det är så tyst och tomt utan honom här hemma. Anders är skit tråkig, sitter bara och spelar tv-spel :( JAG VILL GÖRA NÅT... Men vad???? hade tänkt ringa min kära vän SANNA och fråga om hon ville röra ihop en kladdkaka men sen läste jag att hon börjar bli sjuk och då frestade det inte mig längre att åka dit :/ Får bli en annan dag. Det börjar kännas obehag i några tänder igen :( Vill inte och framför allt jag har inte råd att gå till tandläkaren. Sviiiiin dyrt för fan. Värsta rånet ju. Usch !!! Men jag tror att det kommer att bli nödvändigt. Lagning och utdragning *snyft* Nån som har lust att pröjsa det????


Nu ska jag SLITA bort Anders från tv-spelet. GO MARIA, GO MARIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback