Mätt som en plätt :D

Har precis lämnat matbordet. Det vart potatis och köttbullar idag UTAN brunsås,, Men det gick i ändå :) Massa gurka och paprika vart det med.. Känns så bra att jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att tänka på min vikt.. Igår på jobbet hände två jobbiga saker.. Det första va att det fanns en JÄTTE stor choklad ask som alla i gruppen fick äta utav. Det va sån där fin och supergod choklad.. Jag kände hur jag nästan dregglade men jag tog inte EN ENDA BIT :) Och sen va vi in lite snabbt på ica och jag va såååååååååååååå nära på att köpa mig en cola men.... JAG GJORDE INTE DET :) Jag älskar verkligen läsk och det kommer att bli svårt nu när jag bestämt mig för att sluta med det.. Det kanske inte är så stora saker för dig men för mig va det riktigt stort att jag klarade av både det där med chokladen och colan.. Jag är stolt över mig själv :D Jag jobbar på med min viktminskning och jag har allt stöd jag behöver.. Snart ska jag och Kevin ta en promend till Åsa. Kevin ska sova där i natt. Jag jobbar i morgon och dagmammorna är på kurs. Så då va Åsa snäll och hjälpte till <3 Tack tack tack :) Igår va dom också på kurs så då va det Anders som passade Kevin <3 Tack till dig med :) Anders åkte hem idag. Han skulle fixa med nåt skit :p Kommer säkert tillbaka på fredag, hoppas jag iaf.. Saknar honom redan.. Tycker det är jätte jobbigt när han ska åka. Åven om han ska iväg på nåt och komma tillbaka senare på kvällen.. Jag kanske är knäpp??? Nu ska jag packa lite åt Kevin och sen ringa Sanna <3

Kommentarer
Skrivet av: SusannaPlahn

faaaaan vad du e duktig gumman <3 Jag vet hur svårt det är, men du lyckades med något som FÅ lyckas med - sluta röka lixom, och då kommer du klara detta med. Du har den viljan soM ALLA vill ha. jag håller på dig. pussar

2009-01-06 | 22:52:23
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: SusannaPlahn

faaaaan vad du e duktig gumman <3 Jag vet hur svårt det är, men du lyckades med något som FÅ lyckas med - sluta röka lixom, och då kommer du klara detta med. Du har den viljan soM ALLA vill ha. jag håller på dig. pussar

2009-01-06 | 22:53:12
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: SusannaPlahn

faaaaan vad du e duktig gumman <3 Jag vet hur svårt det är, men du lyckades med något som FÅ lyckas med - sluta röka lixom, och då kommer du klara detta med. Du har den viljan soM ALLA vill ha. jag håller på dig. pussar

2009-01-06 | 22:53:32
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback