Men va fan...

Har sett fram emot att jobba i morgon men jag har feber :( Hostan sitter kvar men det kommer den att göra ett tag. Så är det jämt för mig. Har känt mig rätt bra i två dagar nu, men idag har jag vart väldigt trött och jag fryser jätte mycket. Tidigare idag kände jag: Fan ska allting börja om nu :( Jag vill tillbaka till jobbet. Trivs ju så jäkla bra där :) Men jag tänker inte gå tillbaka förrän jag mår bra. Jag hade feber när jag jobbade förra helgen och det vill jag inte ha när jag jobbar. Inte bra att jobba när man har feber. Jag va helt slut efter helgen.. Ska bara ta det lugnt i morgon och knapra värktabletter och be till gud att jag kan jobba på tisdag :/ Annars går jag ändå.. Förlorar alldeles för mycket pengar på att gå hemma.. Vägde mig inte idag. Glömde bort det och började äta frukost och sen lunch. Och jag väger mig direkt när jag vaknar.. Därför väger jag mig i morgon bitti ist.. Hoppas jag gått ner. Men risken är nog att jag gått upp lite :/ Har inte blivit nån motion nu när jag vart hemma och legat sjuk. Men det kan finnas en liten chans att jag gått ner nåt gram :) Får se i morgon... Sla lägga mig nu.. Är sååååååå trött och fryssen *gäsp och brrrrrrrrr*

Kommentarer
Skrivet av: HANNAH

Ja du är ju snart där :) jag kan erkänna att sugen fortfarande finns där de gånger man går förbi någon som röker på ett utomhus café på sommaren och sånt mysigt men när jag tränar blir jag påmind om varför jag inte ska röka + när andra pratar med en som röker.. fyfan vad de luktar skit. Har jag luktat så :s

2009-01-25 | 21:20:44
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Skrivet av: AMANDA

tack :))



Rösta gärna på mig som månandens blogg hos : http://jsomijulia.se/2009/january/rosta-fram-manadens-blogg.aspx#comment

2009-01-26 | 00:32:30
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback