Sjuk :/

Sitter här på jobbet. Börjar inte förrän halv åtta men min buss är inne redan tjugo över sex :/ Tar jag den som kommer efter så blir jag sen. Vägde mig i morse och jag har gått ner. Men inte lika mycket som förra veckan men det går neråt iaf :) Denna gång vart det 0.7 kg... Jag vart lite besviken men det går säkert bättre nästa gång. Fast litesur är jag.. Anders har gått ner 2.5 kg redan och han rör sig ju knappt. Jag går 40 minuter om dagen, cyklar och äter nyttigt. Anders äter inte grönsaker, han är så lat så han skulle ta bilen från kvarnen till vaksala torg ( det tar inte ens en minut att gå) Han gör ju för fan ingenting för att "träna" men ändå går han ner mer än mig :( Ja ja så är livet.. Nej nu ska jag kolla vart jag ska jobba idag..

Hej svejs

Kommentarer
Skrivet av: SusannaPlahn

tyvärr så är de så gumman, killar går oftast ner fortare & mer än tjejer :( Oavsett om dom gör sig förtjänt av det eller inte. skumt, jag vet :( puss

2009-01-18 | 09:13:05
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback