Urk :(

Fy fan va dåligt jag mår.. Jobbade i helgen samtidigt som jag va sjuk :( Idag är jag ledig och jag mår verkligen piss.. Jävla hosta och jävla hals.. Att jag är snorig kan jag leva mé, men att halsen värker och hostan är jobbig, det tar kål på mig :/ Har precis ringt till jobbet och sjukanmält mig. Ska egentligen jobba i morgon men nu blir jag hemma. Sitter i kö och väntar på att komma fram till vårdcentralen. Behöver få hostmedicin utskrivet. Tydligen många som behöver ringa dit eftersom det vart kö så länge.. Men va fan... Nu fick jag trycka in mitt nummer så ringer dom upp... Kunde dom väl ha sagt direkt.. Fan sitta i kö för att få höra det *arg*. Kevin börjar bli frisk iaf. Han är i skolan och är bara lite snorig. Han va så gullig idag på morgonen. Han sa: Förlåt för att jag smittade dig mamma... Lilla gubben.. Det är inte ditt fel sa jag.. Kan va vem som helst. Nån på bussen, på ica, SANNA hahahahahaha... SKÄMTA :)
Kevin va jätte glad när han gick till skolan idag. Han ska nämligen dela ut inbjudningskort till hans kalas. Jag vet, han har redan fyllt.. Men han hade inget kalas då eftersom jag hade lovat honom ett kalas på Nickis , och eftersom jag inte hade nåt jobb så fanns det inte mycket pengar till det :/ Men nu blir det av iaf :) Hoppas alla kan komma. Jäklar va dyrt det va då.. Men men.. Har man lovat så har man :) På kvällen sen är det fest på jobbet :) Två som har fyllt 50 så vi slår ihop det och har 100 års kalas :D

Nej nu ska jag vänta på att vårdcentralen ringer upp :/

Kommentarer
Skrivet av: HEEEEEEEEEEEEEEEJ

Kära lilla du, Krya på dig och kämpa på du kommer att klara detta bra. Jag håller alla tummar för dig!

Kramar från sjuke bagaren i Salabacke

2009-01-19 | 23:43:56

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback