Hur ska detta sluta?

I onsdags tog jag Kevin och min syster Emma till badet här i Alunda. Vi hade jätte trevligt och stannade från klockan 11-18 :) Fikade och barnen älskade vattnet.. MEN... När vi kom hem så va jag knall röd på mina armar.. Dom sved och va som sagt RÖDA.. Jaha tänkte jag.. Nu har jag bränt mig.. Ja ja.. Får väl vila från solen nån dag.. Mmm.. Tjena.. Jag har sånna jäkla vattenblåsor vill jag lova.. Har så pass ont så jag kan inte lyfta min vänstra arm.. Har kunnat jobba i helgen men i morgon bitti ska jag gå ner till vård centralen och låta nån titta på det här.. Kan hända att jag får nåt starkare att smeta på.. Hitills har jag använt potatismjöl, kylbalsam och nån gel med alovera.. Fy fan alltså.. Jag brukar aldrig bränna mig.. Iaf inte så här :(

Nej nu ska jag och Kevin äta jordgubbar *MUMMA*

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback