3:e Juni 2009

Oj oj oj va tiden rullar iväg :) Redan Juni månad.. Längtar som bara den tills jag får gå på semester :) Ska bli så härligt.. Göra massa kul med Kevin.. Kanske en lite tripp till GOTLAND *blink, blink till ANNA med familj* Han ska gå på simskola i början av sommarlovet. Men inte när semester är.. Hoppas han lär sig simma, annars får han gå nästa år igen.. Svårare än så är det inte.. Jag kommer inte ihåg när jag lärde mig simma.. Gick iaf inte i simskola.. Tycker det är bra att det finns :) På söndag har Kevin fotbolls matcher igen.. Tre stycken som vanligt.. Denna gång är det på hemma-plan :) VI SKA VINNA, VI SKA TA DOM, VI SKA GÖRA ROTMOS AV DOM HA HA HA HA HA HA :p Mamma och Daniel skulle ev komma och titta och hejja.. Men vi får göra det tyst.. Om Kevin hör blir han galen *s*... Han skäms säger han ;)
Sitter på jobbet och har rast. Slutar halv tio i kväll.. Är jätte trött.. Så här trött har jag inte vart på jätte länge :/ Vet inte va det kan vara.. Ska jobba fem kvällar i rad nu *blä*. Men det är ändå skönt att det är kväll och inte dag.. Orka gå upp kl fem så där många dagar i rad :p Nej om jag ska ta och ringa och kolla hur det är med Kevin innan rasten är slut :)

Anna!!!

Jag anade att det va du :p

Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

joo, men kjolen satt tajt & tryckte på kissblåsan när jag satt ner. så det blev en lätt klänning lånad av camilla istället :)

2009-06-04 | 23:09:44
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback