Dagen börjar dåligt :(

Har jobbat fem kvällar i rad nu och har verkligen längtat tills helgen ska ta slut så jag får njuta av TRE lediga dagar.. Men med min vanliga otur så börjar jag bli sjuk.. Näsan rinner och svider.. Nyser som bara den. Har en jätte jobbig halsbränna och har ont i halsen :/ Dumma dumma dumma !!!! På ett sätt är det ju bra att vara sjuk när man ändå är ledig.. Då förlorar man ju ingen pengar.. Men det är INTE kul *ARG* Solen skiner så skönt ute, underbart..  Jag vet en annan sol som sken upp i morse :) Min älskade son KEVIN <3 Han blev så glad när han fick veta att jag va ledig idag. Då innebär det att han inte behöver gå till dagmamman utan kan gosa med mig :) Mammas älskling <3 Snart har Kevin SOMMARLOV :D Ska bli skönt. Speciellt när jag har 4 veckor semester :p  Mycket som står på sommar schemat i år :) Fotbollsskola, simskola, fiskeresa *usch*, Gröna Lund, Kålmården, kryssning och massa annat.. Och självklart en massa MYS OCH KÄRLEK <3 Gud va jag längtar.. Vill att veckorna ska springa iväg nu :) Men samtidigt vill jag att dom går sakta.. Om dom springer iväg så innebär det att vintern kommer snabbare :/ Fy fy fy.. HATAR vintern och kylan.. Men varför tänka på det nu? Sommarn är här och det är dags att njuta :)

Nej nu ska jag snyta mig :/

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback