Helgen är över

Jaha då va helgen slut då.. Min jobbar-helg.. Nu jobbar jag kväll i morgon och ledig på tisdag.. Sen kväll onsdag, torsdag och fredag.. Efter det så är jag ledig i TRE dagar :) Ska bli riktigt härligt :) Har haft det jätte trevligt idag /kväll.. Hade besök av Bjarne och hans tjej Jaana. Vi grillade, fikade, snacka lite skit och spelade spel.. Har inte skrattat så mycket på länge.. Bjarne är inte klok ha ha ha..
Igår va vi ut till Sanna och hennes familj <3 Där fick vi jordgubbspaj.. MUMMA :D som sagt, Sanna är duktig på att baka :) Åt middag på donken innan vi for hem till Alunda.. Och det va lika gott som vanligt :p I morgon har jag tänkt sätta i gång med träningen igen. Har varit dåligt med träning nu när jag varit sjuk. Men nu är det dags igen :) Nej fy fan jag är så trött nu så det blir sängen...

Natti natti

Kommentarer
Skrivet av: Gunsan

Hmm Jaana och Bjarne, hur många par som heter det finns det??

Min svärmor brukar umgås med ett par som heter så, hon var ihop med Jaanas pappa.. Kan världen vara så liten att det är samma människor kanske:)

2009-06-22 | 08:48:05
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback