I´M BACK :)

Så underbart skönt.. Har vart hemma och legat sjuk i två veckor.. Men nu är jag på jobbet igen :) Känns jätte bra.. Och snart är det semester också :p Om 29 dagar  (kl 20.45) går jag på 4 veckors ledighet  :D UNDERBART !!! Igår va det midsommar afton då.. Vi tog det lugnt och va bara hemma. Hade det mysigt tillsammans. Idag jobbar jag som sagt.. Och efter jobbet ska vi ut till Sanna och hennes familj <3 Hoppas Saga vill prata med mig idag :p Sanna skulle baka paj.. Mmm säger jag bara :) .. Så duktig på att baka.. Laga mat också men då blir det oftast liiiiite för starkt.. Eller är jag känslig? Nej det tror jag inte. Det är nog Sanna som kryddar *asg* Nej nu är rasten slut..

Hej så länge

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback