Vad vet du om mig och min son?

Fick en kommentar ang mitt förra inlägg.. Jag skrev att jag hade det jobbigt med Kevin just nu.. Och att jag inte kan förstå varför han blivit så arg, tjurig och otrevlig.. Känner inte igen honom..  Personen som inte vågar berätta vem hon/han är skrev att min son känner sig övergiven för att jag jobbar kvällar.. Därför agerar han utåt.. VAD VET DU OM DET? Har min son berättat det för dig eller?? Innan jag ens fick det här jobbet så va det så här till och från. Så jag tror knappast att det har nåt med det att göra.. Jag känner min son. Om han hade "problem" med att jag jobbade kväll så skulle han säga nåt om det. Det är ju inte så att jag övergiver honom för att jag åker till jobbet och tjänar pengar så jag kan försörja honom... Vad ska jag göra då? Säga upp mig och gå på soc? Det finns barn som har det mycket värre än Kevin och klarar det bra.. Det vore en sak om jag aldrig träffade Kevin.. Om det va nya barnvakter varje kväll.. Men så är det INTE.  För det mesta är han hemma med sin styvpappa och det funkar hur bra som helst.. Och jag jobbar bara 65%... Varför ska jag sitta och försvara mig? Behövs verkligen inte.. Om du har nåt att säga eller nån kommentar som du bara MÅSTE slänga ur dig så STÅ FÖR DEN DU ÄR.. Jag hoppas verkligen inte att vi känner varandra.. Du vet inte ett SKIT om varken mig eller min son och hans känslor...

FUCK OFF

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback