Dåligt humör och solsken

Solen skiner och man borde vara på gott humör men inte jag :( Känner mig ledsen, arg, besviken och bara allmänt nere *suck*.. Pratade med min gamla chef idag och vi gick igenom när jag ska börja jobba där igen, och det blir den 1:a april :( Vill inte.. Vill verkligen inte :( Så ont i magen och känner mig gråt-färdig. Känns som om jag kommer börja gråta när som helst :( Har letat och letat efter ett nytt jobb men inte fått något napp. Gud, va ska jag ta mig till?? Så svårt att förklara hur det känns. Det här vill jag inte ens att min värsta ovän ska få gå igenom. Usch, fy fan...
Kevin mår bättre idag och det tackar jag för.. Och det gör nog min nuvarande chef också.. Eftersom hon tycks ha stora problem med att jag är hemma. Låt mig säga så här: DU FÅR DET INTE LÄTT PÅ MÅNDAG DIN APA !!!!!!! Nej nu ska jag lägga i en tvätt.. Jag är för ledsen för att blogga just nu :(


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback