Hejsan :)

Märkte att jag inte skrivit på några dagar :) Festen på jobbet va jätte trevlig.. Inte så kul som jag trodde att den skulle bli men ändå lyckad :) Tråkigt bara att folk inte kan låta bli andras saker.. Både jag och några till blev av med cider och öl :/ Inte kul alls när sånt händer.. KÖP EGET FÖR FAN *arg*  Filmade lite under kvällen, skit kul att kolla på dagen efter ;) Tog några kort, men inte direkt på en person utan lite utspritt..Eller jo ett kort fick jag på Världens bästa Kristin :) Kolla där nere :) Vart lite lagom full.. Eller som Kristin sa: Du är KNÖL hahhahahahahahh... Anders kom och hämtade mig <3 Min fina älskade pojkvän <3 Han va kvar i Uppsala hela kvällen.. Tillbringade kvällen hos sin svärmor :) Där blev han bjuden på mat och kaffe :) Jag följde inte med ut på krogen.. Blev så låg av att folk gick och tog andras dricka.. Lyckad kväll iaf :)
Igår började min kvälls-vecka.. Jobbar i kväll och är sen ledig två dagar... Eller ledig och ledig.. ska på massa möten och skit.. Sen jobbar jag fredag,lördag,söndag.. Bara kvällar.. Tycker det är skönt. På förra stället bytte jag alltid bort mina kvällar, men här är det jätte skönt. Har jag bara barnvakt så skulle jag kunna jobba bara kväll :) Men det skulle inte gå tyvärr :( Anders har vart kvar här sen helgen.. Han har vart jätte sjuk.. Hög feber, yrsel och dunder förkylning.. Min älskling :( Men han känner sig bättre idag.. Så det blir väl jobb i morgon kan jag tänka mig. Han åker hem idag iaf.. I kväll ska Kevin sova hos mormor.. Jag hade ingen barnvakt för i kväll så då ställde hon upp :) Det enda som är problemet med det är att Kevin inte kommer till skolan i morgon bitti.. Mamma hade ingen möjlighet till att åka och lämna honom.. Men det gör inget.. Jag tog ledigt åt honom :) Då får han lite extra mys med mormor.. <3 Nej nu ska jag vila mig lite till.. Är så jäkla trött...

SANNA: Nej tyvärr så har jag ingen mobil än :( Saknar den och DIG hur mycket som helst <3




                   

                                               VÄRLDENS BÄSTA KRISTIN <3




Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback