Kan någon ta beslutet åt mig????

Vet inte vart jag ska börja :) Slutade på snickaren igår :( Jätte tråkigt.. Jätte många av gamlingarna som tyckte det va tråkigt.. Kommer sakna så många.. Kristin och Nettan va så söta.. Dom hade köpt kladdkaka och grädde för att fika med mig <3 Söt-nötar...
Iaf.. På onsdag va det bestämt att jag skulle tillbaka till det gamla jobbet.. MEN..... Jag har blivit erbjuden ett nytt jobb =) Tyvärr är det FLERA nackdelar med att ta det.. Och bara några fördelar.. Jag är jätte rädd att nackdelarna tar över :( Jag vart SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad när jag fick veta om detta arbete.. Guuuuuuuuuuuuuud va ska jag göra? Va ska jag svara? Hur ska jag klarar av att ta detta otroligt svåra beslut???


NÅN SOM KAN TA BESLUTET ÅT MIG?????????????????????

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback