Ledig dag :)

Det va skönt att få lite sovmorgon. Kevin va ledig från skolan idag så vi sov till nio. sen ville Kevin att jag skulle gå upp.. Idag och i morgon är jag alltså ledig. Sen jobbar jag kväll fredag, lördag och söndag.. Jag gillar att jobba kväll.. Inte lika stressigt som att jobba dag. Och igår jobbade jag med världens bästa kristin också :) Alltid lika kul.. Och så fick jag träffa hennes underbara hundvalp Walle (som blir 9 veckor idag, grattis ). Guuud va söt han va.. Fick en MASSA pussar och han naffsa mig i örat hehehehee.. Ur gullig.. Ville ta med honom hem :) Nej nu ska jag städa lite.. Kan verkligen behövas..


Kl halv tolv hade jag tid hos doktorn pga nåt jag inte tänker berätta än. Men låt mig säga så här: Äntligen har det jag väntat så länge på hänt :) Jag är såååå lycklig.. Och ännu bättre va det när både Anders och Kevin vart glada också.. Jag älskar min lilla familj <3

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Åh nu kommer en Anders & Maria junior :) Visst då ;)

2009-03-11 | 23:39:21
URL: http://lindatheresegustafsson.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback