När mörkret faller

Nån som sett den filmen? Jäkligt bra men hemsk :( Om ni inte sett den så gör det. Ett wake-up-call om hur samhället fungerar ibland. Idag händer det inget speciellt. Ska jobba i morgon. Och på lördag blir det FEST :) Fan va jag längtar :) Ska bli så kul.. Kevin ska va hos sin mormor och det ser han verkligen fram emot :) Han räknar dagarna.. Han ska väl spela x-box med Daniel antar jag :p Gud va jag saknar min mobil.. Har inte haft nån sen i söndags :( Den måste lämnas in på lagning och ingen har jag i reserv heller *suck*.. Så det är liiiite svårt att få tag på mig på mobilen just nu :) Lite jobbigt ifall Kevin blir sjuk och skolan eller dagmamman behöver få tag på mig.. Om jag jobbar då alltså, annars är det ju lätt att ringa hem.. Ska få låna en mobil av en kompis.. Närmare bestämt "Heeeeej" :) Hon är snäll hon :p Tur att hon har en extra.. Inte alla som har det.. Som tex jag hehehhe.. Men inte tänker man på att ha en extra.. När jag köpt ny så brukar jag sälja den gamla.. Nej nu ska jag gå och köpa kuvert och posta två brev.. Kul med brevvänner :)

Hej så länge

Kommentarer
Skrivet av: SusannaPlahn

jag har sagt datumet till dig gumman & du sa att du inte kan följa med efterssom att jag går i enköping :/ puss

2009-03-05 | 13:00:44
URL: http://fruplahn.blogg.se/
Skrivet av: SusannaPlahn

torsdagen den 12.e. kl. 10.30 :) puss

2009-03-05 | 16:37:41
URL: http://fruplahn.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Haha, "Ge mig ditt nr då"..."hmm, vem är det egentligen, är det Maria" va är det här? :) haha. Bra att vara utan mobilen ibland, och veta att man faktiskt klarar det med :) Pöss

2009-03-05 | 23:28:46
URL: http://lindathresegustafsson.blogg.se/
Skrivet av: Kristin

Filmen är fasen en av de bästa!

:)

2009-03-06 | 20:59:50

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback