Sol och snö, snö och sol

När ska våren komma på riktigt?? Så jäkla trött på att det är soligt och varmt ena dagen och sen den andra så snöar det.. Idag så har det t.o.m vart som en liten storm här ute i Alunda..
Har vart hemma med Kevin igår och idag.. I morgon ska han till doktorn. Hoppas vi får nåt svår på vad som är fel.. Han är jätte lös i magen och har vart det till och från hur länge som helst. Han har även haft blod i avföringen :( Dom sa när jag boka tid att han kan vara Laktos-intolerant (stavning) så vi får väl se va dom säger i morgon. Min älskade Kevin <3 Hoppas det snart blir bättre.

Grattis Jenny och Felix till er underbart vackra dotter.. Önskar er all lycka.. Och grattis SANNA som blivit moster och SAGA som fått ännu en kusin <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback